مدیریت مالی
مدیریت امور مالی در مدارس غیردولتی و مراکز آموزشی خصوصی، از جمله مهمترین حوزههایی است که نیازمند دقت، نظم و شفافیت است. فرآیندهایی نظیر ثبت بدهکاریها، دریافت شهریه، پرداختهای اقساطی، صدور رسید و پیگیری چکها، اگر بهصورت دستی یا ناهماهنگ انجام شوند، میتوانند منجر به بروز اشتباهات مالی، نارضایتی اولیا و اختلال در روند پرداخت حقوق و هزینههای مدرسه شوند.
پلتفرم کلاسمیت با ارائه یک سامانه مالی هوشمند، امکان مدیریت دقیق و سادهی تمام تراکنشهای مالی مدرسه را فراهم میسازد.
مدیریت بدهکاریها
پلتفرم کلاسمیت با ارائه یک سامانه مالی هوشمند، امکان مدیریت دقیق و سادهی تمام تراکنشهای مالی مدرسه را فراهم میسازد.

اقساط
با توجه به سیاستهای مدرسه، امکان تقسیم شهریه به چند قسط و تعیین تاریخهای سررسید برای هر قسط فراهم است. این قابلیت به والدین این امکان را میدهد که پرداختها را بهصورت مرحلهای و با برنامهریزی انجام دهند.

رسید
پس از ثبت هر پرداخت، قابلیت ثبت رسید وجود دارد.

مدیریت چکها
اگر مدرسه پرداختهای چکی را نیز میپذیرد، میتوان اطلاعات هر چک را بهصورت دقیق (مبلغ، بانک، شماره، تاریخ سررسید و...) ثبت کرد.

